DailyDorothy

Napi hírek, mindenkinek

A call center mit távmunka

Ha valaki beszél valamilyen idegen nyelvet, szeret és mer beszélni, és szeretne nagyrészt otthonról dolgozni, kézenfekvő megoldás lehet az álláskeresésnél az ügyfélszolgálati tevékenység.

Nagyon sok cég alkalmaz ügyfélszolgálatos kollégákat Magyarországon, és a mai technológiával már otthoni számítógépünkről, alkalmazás vagy webes felület segítségével fogadhatjuk az ügyfelek hívásait. Erre a tevékenységre nem kell úgy gondolni, mint valami lenézett munkakörre: a call center munka a legtöbb helyen megbecsült szakterület, mivel az ügyfél érték, és a vállalat ügyfélszolgálata az első számú kapcsolódási pontja az ügyféllel. 

Ma már gyakori, hogy nem csak az ügyfél telefonál be egy kérdéssel vagy problémával, hanem az ügyfélszolgálatos lép kapcsolatba vele a szerződésének hosszabbítása, módosítása vagy valamilyen más ajánlat miatt. Ezekhez pedig értékesítési képzettség is szükséges, így a munkatárs már nem egyszerű robot. Ha pedig jól teljesít valaki és kíváncsi más területekre a cégen belül, sokszor nyitott a lehetőség a továbblépésre is.