Ha valaki beszél valamilyen idegen nyelvet, szeret és mer beszélni, és szeretne nagyrészt otthonról dolgozni, kézenfekvő megoldás lehet az álláskeresésnél az ügyfélszolgálati tevékenység.
Nagyon sok cég alkalmaz ügyfélszolgálatos kollégákat Magyarországon, és a mai technológiával már otthoni számítógépünkről, alkalmazás vagy webes felület segítségével fogadhatjuk az ügyfelek hívásait. Erre a tevékenységre nem kell úgy gondolni, mint valami lenézett munkakörre: a call center munka a legtöbb helyen megbecsült szakterület, mivel az ügyfél érték, és a vállalat ügyfélszolgálata az első számú kapcsolódási pontja az ügyféllel.
Ma már gyakori, hogy nem csak az ügyfél telefonál be egy kérdéssel vagy problémával, hanem az ügyfélszolgálatos lép kapcsolatba vele a szerződésének hosszabbítása, módosítása vagy valamilyen más ajánlat miatt. Ezekhez pedig értékesítési képzettség is szükséges, így a munkatárs már nem egyszerű robot. Ha pedig jól teljesít valaki és kíváncsi más területekre a cégen belül, sokszor nyitott a lehetőség a továbblépésre is.