DailyDorothy

Napi hírek, mindenkinek

A „Z generáció”: az online kor képviselői

A Z generáció, más néven a Z-ek vagy zoomer generáció, egy olyan csoportot képvisel, akik a 21. század elején születtek, és most kezdenek betörni a munkaerőpiacra. Ők azok, akik az internet és a digitális technológiák közepette nőttek fel, így teljesen más szemlélettel és készségekkel rendelkeznek, mint az előző generációk.

A Z generáció tagjai digitális születésűek. Számukra az online világ mindig is jelen volt az életükben. Az okostelefonok, a társadalmi média és az internetes tartalmak természetes részét képezik mindennapi életüknek. Ezáltal rendkívül jártasak az online kultúrában és az internetes eszközök használatában.

Az Z generáció tagjai általában rövidebb figyelemidővel rendelkeznek, ami részben az online információmorzsák miatt alakult ki. Ők a gyorsaságot és az azonnali elérhetőséget preferálják, így a vállalatoknak és az eladóknak alkalmazkodniuk kell ehhez az igényhez.

A Z generáció tagjai általában kreatív és vállalkozó szellemmel rendelkeznek. Szívesen alkotnak és önállóan dolgoznak. Emellett a rugalmasság és az alkalmazkodóképesség is jellemző rájuk, amelyek nagy előnyt jelenthetnek a változékony üzleti környezetben.