Elsőre egyszerűnek tűnik átállni a távmunkára, azonban a részletekbe belemerülve látni fogják a cégvezetők, hogy mennyi kérdést kell tisztázni a sikeres átálláshoz. Nem csak munkajogi, hanem szervezeti kérdések is felmerülnek. Fel kell készülni arra a helyzetre, amikor a munkatársak nem tudnak személyesen kommunikálni, ami pedig megnehezítheti az együttműködést a cégen belül. A számonkérés is nehezebb lehet, hiszen nincsenek bent az irodában a munkatársak, kevésbé láthat rá a vezető a mindennapi munkára.
Ezeket és sok más kérdést is segít megválaszolni a sikeres átállás érdekében a Learning Innovation. A távmunka tanácsadás szolgáltatás lényege, hogy felkészüljenek a cégek a home office kihívásaira, és biztosítsák, hogy legalább olyan hatékony lesz a napi munkamenet, mint az irodai munkavégzés esetén. Ehhez képzett és tapasztalt tanácsadók állnak rendelkezésre, akik a munkajog, a szervezetfejlesztés, a HR területén is otthonosan mozognak.
Bizonyos cégek nagyot profitálnak a távmunkából, de ehhez jól át kell gondolni a folyamatokat, a munkatársak ellenőrzését és sok más egyéb feltételt. Ebben segíthet a Learning Innovation szakértő csapata.