DailyDorothy

Napi hírek, mindenkinek

Neked való a call center munkakör?

Bármilyen cégről is van szó, a róla kialakult képet nagyban befolyásolja a vevőkkel való közvetlen kommunikáció milyensége. Szerencsére ezt ma már a vállalatok is felismerték és igyekeznek a „frontvonalban” lévő vevőszolgálatot a legjobban ügyfél baráttá tenni.

A telefonos ügyfélszolgálat nagy szeletet tesz ki a munkaerőpiacon, állandóan több száz call center állás várja a jelentkezőket. Vajon kiknek is való ez a munkakör? A legalapvetőbb, hogy remekül kommunikálj, emellett elengedhetetlen a rugalmas, kreatív hozzáállás. Fontos, hogy nyitott és kooperatív legyél, hiszen a telefonbeszélgetések során azonnal meg kell érteni a felmerülő kérdést, amire hatékony és célravezető választ kell adni. Sűrűn adódhatnak kiszámíthatatlan szituációk, melyek türelmet és odafigyelést igényelnek.

Azt pedig érdemes szem előtt tartani, hogy az ügyfelek megelégedettségét mindig növeli, ha érzik, udvarias és empatikus személyzettel beszélnek. Ha el tudod képzelni magad hasonló helyzetekben, érdemes kipróbálnod egy call center pozíciót.