DailyDorothy

Napi hírek, mindenkinek

Távoli szolgáltatásnyújtás az ügyfeleknek

Válsághelyzettől függetlenül prémium megbízásos ügyfeleknek mindig lehetőségük van távoli szolgáltatásnyújtásra. Az SAP az üzletmenet folytonosságának biztosítása érdekében a nehéz időkben is az ügyfelei rendelkezésére áll.

Holisztikus partnerséget biztosítunk azáltal, hogy az összes SAP-megoldást lefedjük a teljes életcikluson keresztül. Az SAP Premium Engagement segítségével és a cég átfogó portfóliójával olyan egyedi üzleti forgatókönyveket fed le a vállalat, amely a leggyakoribb átalakulási témákkal, kihívásokkal és fájdalompontokkal foglalkoznak, amelyekkel a vállalatok szembesülnek a digitális korszakban. Az ügyfelek felfedezhetik, hogy a RISE az SAP-val hogyan hozhatják össze azt, amire szüksége van ahhoz, hogy a legmegfelelőbb módon és leghatékonyabban átalakíthassák a vállalkozásukat.

Létrehozhatnak hosszú távú értéket az ügyfél, a partner és az SAP közötti együttműködésen alapuló háromoldalú partnerségen alapuló irányítási struktúrával.